Så vill jag minnas dig.
































Min stora kärlek. Min bästa vän. Min fantastiska tävlings- och träningskompis.

En hundkamrat sa till mig: "Jissa var en såndär speciell hund. En hund som kunde titta på en, inte bara i ögonen, utan rakt in i själen." Precis så. Fast jag kan inte använda ordet var än. För mig är du. Det bästa som hänt mig.

Jag är så tacksam för att mamma köpte dig till mig. Och för att Pirkko och Marita lät mig få dig, trots att de hade planerat att behålla tiken i den kullen.

Och jag är så tacksam över lilla spökplumpen, söta, älskade Mixa som finns vid min sida och ser till att vi aktiverar oss.

Kommentarer
Postat av: Sara Lindberg

Vad tråkigt att hon inte finns löngre:(

Hon var så fin och go...

2010-09-02 @ 15:07:02
Postat av: Linda Odén

Fiina fina Jissa!!

många härliga minnen har man av henne!

Många kramar till er! <3

2010-09-02 @ 15:52:45
Postat av: Karin med Iza, Albin och Vera

Finaste, FINASTE!

2010-09-02 @ 16:35:15
URL: http://izaslya.zoomin.se
Postat av: sannamagdalena

Hittade hit via en länk på facebook, sitter och gråter här. Svåraste som finns är att förlora en vän. Tänker på dig och din Mamma! Mvh Sanna

2010-09-02 @ 20:00:38
Postat av: Anita

De är små på jorden men de lämnar tomrum större än rymden.

kramar

2010-09-02 @ 21:55:37
Postat av: Karin

Underbara minnen med bästa vännen/barnet! Jag kan inte förstå hur det är att förlora sin älskade hund, kan bara tänka mig och sända min tanke till dig!! Måste vara fantastiskt härligt att du har Mixa, sprudlande glad och full av liv. Stor KRAM!!

2010-09-14 @ 22:14:04
URL: http://karinsa.blogg.se/
Postat av: Lisa, Qvittra & Shakiro

Lilla underbara Jissa. Så oerhört speciell och mysig. De där små pepparkornsögonen som bara såg på en med stor kärlek.

Stor varm tröstekram till dig och Lena.

Lisa, Qvittra & Shakiro

2010-09-22 @ 16:00:06
URL: http://www.mountainvalley-dogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0