agilityträning


Igår var vi upp och byggde klass III bana med Karin och Lotta. Supermys hade vi och glada (men varma) hundar! Vi delade upp banan i kombinationer och tränade en del för sig innan vi satt ihop  hela banan. Jag och mixa sprang förbi slalom, men annars gick det fakiskt rätt hyfsat!
Jag och Jissa kämpar på, men oj vad vi är i ofas. Jissa har nu svårt för draget framåt - men hon har ett jäkla tryck utåt. Märkligt.

Det är så frustrerande att vara dataidoit. Nu har jag i alla fall för första gången i mitt liv försökt mig på att fixa en film.
Carro och Johan - hjälp!!! :)


Film

Kommentarer
Postat av: Bihanget

Kul med film ;-)

2009-06-24 @ 12:50:21
Postat av: Sophia

Oh, fasiken vad kul att få se ett filmklipp! Vad duktiga ni är! Och vad då dataidiot? Blir imponerad.

2009-06-24 @ 20:18:40
Postat av: Mamma

Filmfixa på Mixa gick ju jättebra! Duktig Du! :)

2009-06-24 @ 21:35:42
Postat av: Carro

Men titta film :D Bra Sanna!

Tack för grattis, vi ses snart :)

2009-06-25 @ 09:47:05
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro
Postat av: Jonas o Myrra

Vad fint det ser ut på filmen. Det känns som om ni har något på gång här. Följsam liten kullsyster. Kul! Vi ligger århundraden efter i agilityträning men jag är helt inne i lydnadsruset just nu och det skall jag försöka ta tillvara så gott det går.

Syns snart//Jonas

2009-06-26 @ 13:47:51
URL: http://myrra.zoomin.se
Postat av: Babbsan & Neddus

Wow va duktiga NI är. Och superhäftigt med film.

Nattis från Oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0