Hemma!

Borta bra men hemma bäst!
I dag är det julafton så alla vet! Denna dag firas med Mamma, Bjarne, Mina, Jissa, Freia och Mixa. På nyårsafton firas lite jul med Ida som är på kryssning idag så hon får klappar av mig då :) Roligt med många klappdagar!

Mixa har visat att det finns ännu en nivå av glädje hos henne. I går när jag kom hem varade välkomsthälsningarna i flera timmar. Gullhjärtat blev så glad att se mig (fast gladast blev nog jag)!

Är så träningssugen! Hoppas på att det är ledigt i Leufsta någon dag snart. Jag har Mixa har den bästa och roligaste träningsgruppen. Tyvärr tycker Mixa det också, så sitt huvud lämnar hon utanför ridhuset :P

Har haft lite tid över hos pappa och pillat med en massa filmer. Här är ett litet klipp på mig och Mixa från i somras:

http://www.youtube.com/watch?v=quCWm3rZ0ig

God jul till alla!

Kommentarer
Postat av: Bihanget

2009-12-29 @ 22:24:18
Postat av: Bihanget

Kanske ska skriva nåt oxå ;-))



Kul med julafton och Leufsta i morgon....

2009-12-29 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0