Håll tummarna för Jissa!

Veterinär Erik  ringde förra veckan för att meddela att det var en bit i Jissas knöl som var elakartad. Detta satt tydligen i anslutning till juvervävnad så i skrivande stund ligger min älskling på kliniken i väntan att bli opererad. Tack och lov såg det fint ut på rötgenbilderna (inget otäckt i lungorna) så nu tar man ut tre tuttar i förebyggande syfte.

Riktigt otäckt men dock hoppfullt. Då veterinären ringde blev jag helt ställd och tänkte bara "ta ut rubbet".  Nu känner jag mig lite lugnare - men det blir nagelbitning till jag får hämta hem min prinsessa igen!

Kommentarer
Postat av: Lotta å Hugo

Usch då... Tänker på er!! kram

2009-04-06 @ 12:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0