Glad.

I dag är jag sådär sprudlande jätteglad. Har just överlevt en av de stressigaste perioder någonsin. Praktik på Västerbergs Folkhögskola i Storvik där jag och Sara under fyra veckor planerade och framförde en massa föreläsningar om mat. Superkul, men så energikrävande. Så direkt tillbaka till skolan med inlämning av rapporter kring folkhälsoarbete och organisationsteori. Lite föreningsarbete och klubbtok som tagit en massa tankeverksamhet, men som känns mycket bättre nu. På det en hel del övningskörning och teoriplugg och nervositet.

I onsdags skrev jag teoriprovet och idag var uppkörningen. Och jag klarade det. På första försöket. Så skönt.
Och puss på mamma och Bjarne för all hjälp!
ÄNTLIGEN KÖRKORT!



Fick jättefin klocka i grattispresent av snälla mamsen. Hon undrade för ett tag sen varför jag önskade mig en sådan, för "nu för tiden tittar väl alla på mobilen?". Jo men det är bökigt att ta tid på platsliggningen med stoppuret på telefonen - mycket smidigare med klocka ju. :D



En annan som är sådär sprudlande superglad är Mixa. Hon välkomnar varje snöflinga som om de vore hennes bästa vänner. Överlycklig över snön är en underdrift. Spökplumpen hoppar, springer, dyker, simmar och gör snöänglar i den (enligt henne) fantastiska och magiska snön.




Kommentarer
Postat av: Karin i göteborg

STORT, STORT GRATTIS!!!!! Vad du är duktig!!!

Gulliga mansens present var ju toppen! Förstår att du blev glad:)

Kramar från oss/Karin.

2009-12-18 @ 17:30:06
Postat av: mamma

Grattis hjärtat, toppenbra!

Attans att jag aldrig dricker för då skulle du få agera chaffis hit och dit. ;)

Fast du kan ju få skjutsa mig ändå förstås.:)

2009-12-18 @ 17:53:36
Postat av: Babbsan & Neddus

Härlig träning vi fick i morse i Lövsta Bruk.

Att du kunde hålla dej på två fötter då du berättade om körkortet.

Super Dunder Grattis till KÖRKORTET.

Fy f.. va DU är DUKTIG.

// Kramis från Oss.

Postat av: Karin i gbg

God Jul Sanna!

Kram från göteborgarna/Karin.

2009-12-24 @ 11:55:03
Postat av: Karin

Men åhhh va kul att du fixat körkort, ett stort grattis!!

2009-12-26 @ 11:37:25
URL: http://karinsa.blogg.se/
Postat av: Lotta å Hugo

HÄRLIGT TJEJEN! GRATTIS TILL KÖRKORTET!!

Om inte jag minns helt fel, körde jag också upp den 18 december, fast... För nio år sedan. ;oP

KRAM

2009-12-27 @ 15:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0